19 april 2015

Jag flyttar

Big news idag - jag ska flytta! Eller inte jag direkt, utan Kostulrika. Alltså bloggen flyttar. Byter adress. Fortsättningsvis får ni följa mig på Borås Tidning. http://halsa.blogg.bt.se
Ska bli så kul att blogga för BT! Känner mig glad och smickrad över att fått detta uppdraget! 

Igår passade jag på att njuta av det underbara vårvädret genom att ta en liten löprunda i skogen. Så glad och tacksam att kroppen funkar någorlunda nu!


Blev lite full i skratt när jag fick syn på denna skylten mitt i skogen! Men så sant som det är sagt!

Sedan blev det lunch - ute på altanen!


Det fick bli en sallad med lite av varje- spenat, ruccola, squash, broccoli, selleri, paprika, tomat, fetaost och rostade solrosfrön. Lite sommarfeeling i vårsolen!
Ha det så bra nu alla fina, så hoppas jag vi ses på BT:s sida fortsättningsvis! Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar